МАГІЯ НАВЧАННЯ: КОЛИ ТЕОРІЯ ОЖИВАЄ В ПРИГОДАХ
«Справжня пригода починається там, де дощ змиває сумніви, а карта веде до нових відкриттів»
Погода за вікном хоч і зимова, але трішки дощова – це стало першим закликом до справжніх пригод.
Всі ми знаємо, що нікому не хочеться просто сидіти і слухати педагога/наставника. Саме тому, замість звичайної теорії, учасники отримали нагоду «оживити» карту власної подорожі.
Що це було? Пригода, яка змусила уяву працювати на повну потужність!
Заняття розпочалося з таємничої подорожі, де кожна стежка вела до нових випробувань у формі логічних завдань. Учасники використовували магічну карту, на якій було прокладено маршрут із вивчення основних елементів з підготовки до пішої мандрівки:
- вивчення маршруту пішої мандрівки (місцевість, карта);
- особисте та групове спорядження (складання рюкзака та елементи аптечки);
- види та призначення вогнищ «ватри»;
- вивчення місцевості для таборування, правила встановлення намету.
В кінці заняття кожен отримав власноруч створену 3-Д карту власної пішої мандрівки.
Сьогоднішній день навчив кожного, що пригоди не бояться негоди, а суха теорія перетворюється на дивовижну подорож, коли в ній є магія активностей, командна робота і віра у власні сили.
Наші заняття – це завжди більше, ніж урок. Це подорож до відкриттів, які залишаються в серці надовго. Наступного разу юних мандрівників чекатимуть нові завдання і ще більше креативу!
Юними туристами були:
- вихованці клубу «Легіон», учні 4-А класу Канівського академічного ліцею «Гармонія»;
- вихованці гуртків «Юні туристи-краєзнавці» та «Спортивне орієнтування», учні Канівської спеціалізованої школи № 6
Педагоги-наставники: Ірина Коваленко, Тетяна Пономаренко, Валентин Болдовський.
Автори фото: керівники гуртків